Telefoneren via internet

Waarom kiezen voor VoIP?

Telefoneren via internet is een voordelige manier om te bellen; dat weten de meeste mensen wel. Maar wist u ook dat het gebruik van VoIP nog zoveel andere voordelen heeft?

  • Voordelige prijs: telefoneren via internet is veel goedkoper dan klassieke telefonie, zeker naar het buitenland. U belt naar de meeste landen namelijk aan lokaal tarief.
     
  • Automatisch opnemen: onze centrale kan een oproep automatisch beantwoorden, een welkomstboodschap laten horen en de klant in de wacht zetten. Onze hosted PBX zoekt dan de eerste vrije medewerker op en schakelt de klant door. U kunt ook een keuzemenu installeren die uw klant direct bij de juiste persoon brengt.
     
  • Voicemail: Iedere cloud PBX gebruiker heeft een eigen e-voicemail. Een voicemail kan doorgemaild worden naar u, zodat u het bericht makkelijk kan herbeluisteren of zelfs doorsturen naar een collega. In combinatie met onze mailservers kan de voicemail gewist worden als de mail gewist wordt uit de inbox. Zo hoeft u nooit meer uw mailbox te bellen en verliest u geen tijd met het volgen van menu’s.
     
  • Lokale nummers: dankzij VoIP kunt u makkelijk buitenlandse of regionale nummers koppelen aan de centrale. Wilt u bv. ook een 02-nummer omdat u veel klanten heeft in Brussel? Geen probleem. Of wilt u een buitenlands nummer zodat uw klanten geen internationaal nummer hoeven te draaien? Het kan allemaal! Het vertrouwen van uw klant zal direct al groter zijn als hij denkt dat u actief bent in zijn regio.
     
  • Dag/nacht stand: u kunt uw sluitingstijden programmeren zodat uw klanten een professioneel bericht horen buiten de openingsuren. Ook kan er een vakantieperiode ingesteld worden en doorschakeling naar een permanentiedienst.
     
  • Callcenterfunctie: onze centrale kan klanten automatisch in de wacht zetten en doorschakelen onder het motto “first come first serve”. De klant krijgt te horen hoeveel wachtenden er voor hem zijn, zodat hij een idee krijgt van de wachttijd. Een telefoonbediende kan bv. ook 30 seconden pauze krijgen na elk gesprek.
     
  • Eigen telefoontoestel: via een publieke website kan iedere gebruiker van de cloud-centrale overal ter wereld inloggen op zijn eigen telefoontoestel: My Phone. Hier kunt u makkelijk uw voicemails beluisteren, de historiek van uw oproepen consulteren of uw telefoon doorschakelen naar een intern of extern nummer.

Maak het u gemakkelijk

Wilt u ook profiteren van alle voordelen die telefoneren via internet met zich meebrengt? Maak dan een afspraak met VDS IT Solutions. Wij plaatsen, beheren en onderhouden VoIP voor u.